home Icon
  • Βέλγιο
  • Βρυξέλλες
home Icon

Χώρος γραφείου στις Βρυξέλλες

/1 ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ 100 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΡΑΦΕΙΑ/ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ ΟΡΟΙ
Δημιουργήστε μια έδρα για την επιχείρησή σας με έναν ιδιωτικό χώρο γραφείου Regus στην τοποθεσία στις Βρυξέλλες. Έχουμε φροντίσει τα πάντα για τα εξοπλισμένα γραφεία μας – από τα έπιπλα μέχρι το δίκτυο Wi-Fi υψηλής ταχύτητας. Με ευέλικτους όρους που σας επιτρέπουν να ενοικιάσετε έναν χώρο γραφείου από μία ώρα έως και χρόνια, μπορείτε να εστιάσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Πώς μπορούμε να σας υποστηρίξουμε στις Βρυξέλλες:
  • bullet IconΙδιωτικά γραφεία προς ενοικίαση για οποιοδήποτε μέγεθος ομάδας
  • bullet IconΠροσαρμόσιμη διάταξη γραφείου για εξατομικευμένες ανάγκες
  • bullet IconΗμερήσια γραφεία και πακέτα για ευελιξία
Ζητήστε πληροφορίες
phone iconΉ καλέστε μας στο+44 20 3839 9912

Ευέλικτος χώρος εργασίας, σχεδιασμένος γύρω από τις ανάγκες σας

Τα ευέλικτα και πλήρως προσαρμόσιμα γραφεία που προσφέρουμε προς ενοικίαση είναι διαθέσιμα με την ώρα, την ημέρα ή για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεστε.

Ιδιωτικά γραφεία

Μια ευρεία γκάμα γραφείων έτοιμων για χρήση και πλήρως εξοπλισμένων με όλα όσα χρειάζεστε για να ξεκινήσετε.

  • calendarΚράτηση με τον μήνα ή τον χρόνο
  • TeamsΟμάδες κάθε μεγέθους
Από € 169 ανά άτομο ανά μήνα

Εξατομικευμένα γραφεία

Όταν οι έτοιμες λύσεις απλώς δεν είναι αρκετές. Προσαρμόστε όλα τα στοιχεία του χώρου σας, συμπεριλαμβανομένων των επίπλων και των στοιχείων επωνυμίας.

  • brandΚράτηση με τον μήνα ή τον χρόνο + εξατομίκευση
  • TeamsΟμάδες κάθε μεγέθους
Από € 169 ανά άτομο ανά μήνα

Ημερήσια γραφεία

Επαγγελματικός χώρος γραφείου κατ' απαίτηση. Ιδανικός για να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να έχετε τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

  • 24 hour accessΚράτηση με την ώρα ή την ημέρα
  • TeamsΟμάδες κάθε μεγέθους
Από € 45 ανά ημέρα

Συνδρομή Office

Ευέλικτη πρόσβαση σε ημερήσια γραφεία όπου και όποτε εσείς επιλέξετε, σε χιλιάδες τοποθεσίες παγκοσμίως.

  • Flexible payment5, 10 ή απεριόριστες ημέρες τον μήνα
Από € 179 το μήνα

Χρειάζεστε βοήθεια;

Κανονίστε ένα προσωπικό τηλεφωνικό ραντεβού με έναν επαγγελματία σύμβουλο.

  • Διαθέσιμοι αντιπρόσωποι παγκοσμίως
  • Συζητήστε τις διαφορετικές διαθέσιμες επιλογές
  • Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά
  • Εγγραφείτε και ξεκινήστε
Εργαστείτε σε έναν σταθμό εργασίας σε κοινόχρηστο χώρο για μία ημέρα ή κάντε κράτηση για ένα αποκλειστικό γραφείο επιλέγοντας μεταξύ χιλιάδων τοποθεσιών.

Αποκλειστικό γραφείο

Ενοικιάστε όσα γραφεία χρειάζεστε σε έναν δυναμικό κοινόχρηστο χώρο εργασίας. Συμπεριλαμβάνεται η παροχή διεύθυνσης επιχείρησης και αποθηκευτικών χώρων.

  • Office deskΜόνιμος χώρος εργασίας με κράτηση
Από € 159 ανά άτομο ανά μήνα

Σταθμός εργασίας με την ημέρα

Πρόσβαση κατ' απαίτηση σε κοινόχρηστους χώρους εργασίας ανοικτού τύπου που αποτελούν πηγή έμπνευσης, ώστε να έχετε πάντα έναν σταθμό εργασίας όταν τον χρειάζεστε.

  • 24 hour accessΣταθμός εργασίας σε κοινόχρηστο χώρο (hot desk) με την ώρα ή με την ημέρα
Από € 19 ανά ημέρα

Συνδρομή Coworking

Θέλετε να έχετε πρόσβαση σε σταθμούς εργασίας πιο τακτικά; Ενοικιάστε ένα γραφείο για 5, 10 ή απεριόριστες ημέρες κάθε μήνα.

  • Flexible paymentΣταθμός εργασίας σε κοινόχρηστο χώρο (hot desk) όσο συχνά το χρειάζεστε
Από € 99 το μήνα

Χρειάζεστε βοήθεια;

Κανονίστε ένα προσωπικό τηλεφωνικό ραντεβού με έναν επαγγελματία σύμβουλο.

  • Διαθέσιμοι αντιπρόσωποι παγκοσμίως
  • Συζητήστε τις διαφορετικές διαθέσιμες επιλογές
  • Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά
  • Εγγραφείτε και ξεκινήστε
Ανάλογα με το πόσο εικονική ή φυσική χρειάζεται να είναι η παρουσία σας, διαθέτουμε το κατάλληλο πακέτο για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Διεύθυνση επιχείρησης

Δημιουργήστε μια επιχείρηση και ενισχύστε την αξιοπιστία σας χρησιμοποιώντας μια εικονική διεύθυνση για την επιχείρησή σας σε οποιαδήποτε από τις 4000+ τοποθεσίες μας.

  • GlobalΕικονική παρουσία οπουδήποτε
Από € 55 το μήνα

Εικονικό γραφείο

Μια διεύθυνση κύρους για την επιχείρησή σας, με υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου, υπηρεσίες εικονικής εξυπηρέτησης μέσω υπαλλήλου υποδοχής και δυνατότητα πρόσβασης στο παγκόσμιο δίκτυο business lounge που διαθέτουμε.

  • Χώρος γραφείουΤο πιο δημοφιλές πακέτο μας
Από € 119 το μήνα

Εικονικό γραφείο plus

Όλα όσα περιλαμβάνονται στα πακέτα υπηρεσιών εικονικού γραφείου και επιπλέον πρόσβαση σε αίθουσες συνεδριάσεων και χρήση εικονικού γραφείου για 5 ημέρες κάθε μήνα.

  • ΣυνδρομήΤο πιο ολοκληρωμένο πακέτο μας
Από € 175 το μήνα

Χρειάζεστε βοήθεια;

Κανονίστε ένα προσωπικό τηλεφωνικό ραντεβού με έναν επαγγελματία σύμβουλο.

  • Διαθέσιμοι αντιπρόσωποι παγκοσμίως
  • Συζητήστε τις διαφορετικές διαθέσιμες επιλογές
  • Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά
  • Εγγραφείτε και ξεκινήστε
Αίθουσες συνεδριάσεων που εξυπηρετούν οποιαδήποτε ανάγκη, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Κράτηση με την ώρα, την ημέρα ή για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεστε.

Αίθουσα συνεδριάσεων

Ιδανικοί χώροι για συναντήσεις, συνεργασίες και συνεντεύξεις. Διατίθενται με την ώρα και η επιτόπια ομάδα μας είναι έτοιμη να σας υποστηρίξει.

  • Ζητήστε πληροφορίεςΠάνω από 10.000 επιλογές για να διαλέξετε
Από € 25 ανά ώρα

Αίθουσες συνεντεύξεων

Επαγγελματικοί, ιδιωτικοί χώροι για συνεντεύξεις υποψηφίων, ετήσιες αξιολογήσεις ή διεύθυνση ερευνητικών ομάδων.

  • TeamsΔημιουργήστε τη σωστή εντύπωση
Από € 25 ανά ώρα

Αίθουσα εκπαίδευσης

Η ιδανική λύση όταν χρειάζεστε έναν ειδικά σχεδιασμένο χώρο με σταθμούς εργασίας, ασπροπίνακες και οθόνες για εκπαιδευτικές συνεδρίες.

  • No capitalΧώροι εξοπλισμένοι για μάθηση
Από € 25 ανά ώρα

Αίθουσες συσκέψεων

Επαγγελματικός χώρος γραφείου κατ' απαίτηση. Ιδανικός για να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να έχετε τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις.

  • TeamsΈνας χώρος για να εντυπωσιάσετε
Από € 25 ανά ώρα

Χρειάζεστε βοήθεια;

Κανονίστε ένα προσωπικό τηλεφωνικό ραντεβού με έναν επαγγελματία σύμβουλο.

  • Διαθέσιμοι αντιπρόσωποι παγκοσμίως
  • Συζητήστε τις διαφορετικές διαθέσιμες επιλογές
  • Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά
  • Εγγραφείτε και ξεκινήστε

Χώρος γραφείου στις Βρυξέλλες

    Chancelier

    Sinter-Goedeleplein 14, Brussels, 1000, BEL

    Expand your business at Chancelier’s prestigious office building in thriving Brussels. Boasting a robust economy, the region contributes to one fifth of Belgium’s GDP. With approximately 50,000 businesses in Brussels, the city’s infrastructure is very favourable for starting up a new business. Pick your preferred way to commute with Gare Centrale Bus Stop, Centrale Subway Station, and Brussel-Centraal Train Station just a 140m, 170m and 350m walk away, respectively. Get client relationships off the ground by greeting them at Brussels Airport, before becoming better acquainted on the 11.8km drive back to premium workspace waiting for you all.

    Professional office space awaits at Chancelier, Brussels. Make an instant impression on a grand scale in this newly built property, standing out with elegant finishes in the central business district. Get your head down in our quiet private offices, or get together with colleagues and clients in fully furnished coworking spaces and modern meeting rooms. Business-grade WiFi is always a click away. Need to get away from your desk? Relax on the roof terrace or in the patio area. Once work is done, discover what Brussels has to offer with fine Belgian restaurants, museums and theatres in the local area.

    red-dot-label

    Το κέντρο ανοίγει σύντομα

    Ιδιωτικά γραφεία από€ 429 / μήναΖητήστε προσφορά
    Ημερήσια γραφεία από€ 109 / ημέραΚράτηση τώρα

    Kolonienstraat 11

    Koloniënstraat 11, Brussels, 1000, BEL

    Build your reputation with a base at beautiful Koloniënstraat 11. Travel easily with the central station just steps away, and bus and tram stops nearby. Focus in quiet, modern surroundings with attractive arched windows and lots of light from the impressive marble and glass atrium.

    Take a break with a coffee outside on the terrace. And after work, the historic Grand Place, with its elegant architecture and excellent restaurants, is less than 10 minutes’ walk away.

    Manhattan Meeting Center

    Avenue du Boulevard 21 1st floor, Brussels, 1210, BEL

    Back your business by hosting your meetings in our outstanding space in the heart of Brussels North & Financial District. Feel inspired by high-end design to do your best work in the Manhattan Meeting Center. a premier building in a prime location.

    There’s ample parking for cars and cycles and you can access Rogier Metro from within the building. Soak in the spectacular views across the city from the 3rd floor terrace and relax in the winter garden spanning four floors. When you take a break, you’re in the heart of the buzzing city center of Brussels, packed with shops, green spaces and culture.

    Ιδιωτικά γραφεία απόΚαλέστε μαςΖητήστε προσφορά
    Ημερήσια γραφεία από€ 99 / ημέραΚράτηση τώρα

    Manhattan Center

    Avenue du Boulevard 21 5th floor box 5, Brussels, 1210, BEL

    Achieve maximum productivity in Brussels at buzzing co-working hub, Manhattan Center. Centrally located in the business district, with Rogier metro stop and shopping street Rue Neuve on its doorstep, you’re well placed for exploring this vibrant city. Across 29 floors of this spectacular glass-clad building, the chic meeting rooms, spotless break-out areas and cosy offices are designed to inspire even the most discerning modern professional. Stylish furnishings, three terraces, a gym and onsite restaurants are all yours for the relishing, while a unique winter garden spanning four floors sits at the heart of this communal space.

    This is a true no-comforts-spared workspace, jazzed up with quirky design features and pastel accents. In-house services such as dry-cleaning and tailoring are available from reception. And amenities aside, you’ll notice a unique community feel here, working alongside the many businesses that call the Manhattan Center home. Outside the daily grind, excellent shopping, dining and cultural highlights nearby ensure you’ll never be short of things to fill your schedule.

    Ιδιωτικά γραφεία από€ 365 / μήναΖητήστε προσφορά
    Ημερήσια γραφεία από€ 109 / ημέραΚράτηση τώρα

    Πακέτα γραφείων για τακτική πρόσβαση.

    Οι συνδρομές γραφείων παρέχουν πρόσβαση σε τοποθεσίες σε κάθε μεγάλη πόλη. Με χαμηλές τιμές και ευέλικτους όρους.

    Χώροι γραφείων (μηνιαίες τιμές)

    5 ημέρες€ 179 ανά μήνα
    10 ημέρες€ 269 ανά μήνα
    30 ημέρες€ 435 ανά μήνα

    Έχουμε γραφεία και στην περιοχή Βρυξέλλες

    The unofficial home of the European Union, Brussels is a global centre for business, finance and politics. Build your base at a fully-serviced office space in the cosmopolitan Belgian capital and take advantage of all its possibilities.

    Χώρος γραφείου στις Βρυξέλλες με βάση τις ανάγκες σας
    Put down roots in Belgium with a flexible office space in Brussels. Take as much space as you need, customise it to reflect your unique culture, and scale up or down easily as your business develops. Work fast and in comfort, with high-speed internet and ergonomic furniture included. And get time-saving admin and tech support from our experienced on-site team.
    Εξερευνήστε άλλες περιοχές στις Βρυξέλλες
    Χώρος γραφείου στο Ισέλ (3),Χώρος γραφείου στο Σεντ Ζιλ (3)
    Ή εξερευνήστε ολόκληρο το δίκτυο χώρων γραφείου στο Βέλγιο .

    Απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τους χώρους γραφείων στις Βρυξέλλες

    Η ομάδα μας είναι έτοιμη να απαντήσει στις ερωτήσεις σας.
    Αν αναζητάτε έναν χώρο που θα σας εμπνεύσει να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό, οι χώροι γραφείων που παρέχουμε προς ενοικίαση στις Βρυξέλλες διατίθενται από € 169 έως € 549 ανά άτομο τον μήνα. Οι τιμές αυτές βασίζονται στον τιμοκατάλογο που υπάρχει στον ιστότοπο Regus.com και σε σύμβαση 24 μηνών. Η πραγματική τιμή θα διαφέρει ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων, τη διάρκεια της σύμβασης, την αίθουσα που θα επιλέξετε και τη διαθεσιμότητα. Για παράδειγμα, η τιμή ανά άτομο για τις αίθουσες που είναι διευθυντικές σουίτες κορυφαίου επιπέδου ή ατομικά γραφεία, ή έχουν καλύτερη θέα, είναι πιο ακριβή.
    Εναλλακτικά, μπορείτε να αγοράσετε μια συνδρομή Office για άτομα και ομάδες κάθε μεγέθους, η οποία θα σας προσφέρει πρόσβαση σε γραφεία, κοινόχρηστους χώρους εργασίας και lounge για 5, 10 ή απεριόριστες ημέρες τον μήνα. Για να αγοράσετε μια ατομική συνδρομή, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ. Αν ενδιαφέρεστε για πολλά άτομα, επικοινωνήστε μαζί μας.
    Η ενοικίαση ενός χώρου γραφείου για μια ημέρα ή μια ώρα στις Βρυξέλλες είναι πολύ εύκολη με τις ευέλικτες και οικονομικές επιλογές ημερήσιων γραφείων που προσφέρουμε. Οι online κρατήσεις αφορούν ένα άτομο με έως έναν προσκεκλημένο. Αν χρειάζεστε ένα ημερήσιο γραφείο για περισσότερα άτομα, καλέστε μας ή υποβάλετε τη φόρμα αιτήματος και θα σας καλέσουμε για να ολοκληρώσουμε την κράτηση. Για να νοικιάσετε ένα γραφείο για μια ημέρα, κάντε κλικ εδώ.
    Παρέχουμε μια σειρά από ευέλικτες επιλογές ενοικίασης χώρου εργασίας στις Βρυξέλλες. Βρείτε χώρο γραφείου που μπορείτε να νοικιάσετε με την ημέρα, καθώς και σουίτες γραφείων που μπορείτε να νοικιάσετε σε μακροπρόθεσμη βάση και να τις προσαρμόσετε προσθέτοντας τα στοιχεία της επωνυμίας σας και αλλάζοντας τη διαρρύθμιση όπως σας εξυπηρετεί. Καθώς έχουν σχεδιαστεί για να σας προσφέρουν απόλυτη ευελιξία, τα ιδιωτικά γραφεία μας ενδείκνυνται για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και προσφέρουν επιλογή επέκτασης όταν χρειάζεστε περισσότερο χώρο. Διαθέτουμε, επίσης, και άλλους χώρους για ενοικίαση στις Βρυξέλλες, μεταξύ των οποίων γραφεία σε κοινόχρηστους χώρους και αίθουσες συνεδριάσεων.
    Γνωρίζουμε ότι οι επιχειρήσεις υφίστανται διαρκείς αλλαγές και γι' αυτό προσφέρουμε ευέλικτες συμβάσεις που σας επιτρέπουν να προσαρμόζεστε γρήγορα στις νέες συνθήκες. Δεν υπάρχει ελάχιστη περίοδος ενοικίασης για τους χώρους γραφείων μας. Μπορείτε να νοικιάσετε ένα γραφείο για λίγες εβδομάδες ή ακόμη και για πολλά χρόνια. Οι συνδρομές που προσφέρουμε για τους χώρους γραφείων σάς παρέχουν επίσης πρόσβαση σε επαγγελματικά γραφεία για μία, πέντε, δέκα ή απεριόριστες ημέρες τον μήνα.
    Παρέχουμε μια σειρά από ευέλικτες επιλογές ενοικίασης χώρου εργασίας στις Βρυξέλλες. Βρείτε χώρο γραφείου που μπορείτε να νοικιάσετε με την ημέρα, καθώς και σουίτες γραφείων που μπορείτε να νοικιάσετε σε μακροπρόθεσμη βάση και να τις προσαρμόσετε προσθέτοντας τα στοιχεία της επωνυμίας σας και αλλάζοντας τη διαρρύθμιση όπως σας εξυπηρετεί. Καθώς έχουν σχεδιαστεί για να σας προσφέρουν απόλυτη ευελιξία, τα ιδιωτικά γραφεία μας ενδείκνυνται για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και προσφέρουν επιλογή επέκτασης όταν χρειάζεστε περισσότερο χώρο. Διαθέτουμε, επίσης, και άλλους χώρους για ενοικίαση στις Βρυξέλλες, μεταξύ των οποίων γραφεία σε κοινόχρηστους χώρους και αίθουσες συνεδριάσεων.
    Όταν αναζητάτε στέγη για την επιχείρησή σας στις Βρυξέλλες, μπορείτε να επιλέξετε από μια σειρά γραφείων προς ενοικίαση. Διαθέτουμε πλήρως εξοπλισμένα ημερήσια γραφεία, μικρά γραφεία, εξατομικευμένα γραφεία ή μεγάλες σουίτες και όλοι αυτοί οι χώροι είναι πλήρως επιπλωμένοι και έτοιμοι για χρήση, ενώ περιλαμβάνουν και σύνδεση WiFi υψηλής ταχύτητας.
    Οι πλήρως εξοπλισμένοι χώροι γραφείων που προσφέρουμε περιλαμβάνουν όλα όσα χρειάζεστε για να εργαστείτε με τον δικό σας τρόπο. Κάθε γραφείο έχει εργονομική επίπλωση, WiFi υψηλής ταχύτητας και πρόσβαση σε χώρους διαλείμματος. Τα γραφεία αυτά βρίσκονται σε ακμάζοντα επιχειρηματικά κέντρα με επαγγελματικές ομάδες υποστήριξης που αναλαμβάνουν τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας και της καθαριότητας, έτσι ώστε να μπορείτε να επικεντρώνεστε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Επιπλέον, έχετε πρόσβαση σε πληθώρα άλλων χώρων και υπηρεσιών, όπως αίθουσες συνεδριάσεων, αίθουσες συσκέψεων και γραφεία σε κοινόχρηστο χώρο, για τα οποία μπορείτε να κάνετε κράτηση.
    Ναι, η ομάδα μας θα χαρεί να σας ξεναγήσει σε οποιοδήποτε από τα επιχειρηματικά κέντρα μας και να απαντήσει σε όποιες ερωτήσεις μπορεί να έχετε σχετικά με τις εγκαταστάσεις μας. Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με την ομάδα μας ή κλείστε online ένα ραντεβού για να δείτε τον χώρο.
    Επιλέξτε πώς, πότε και πού θα δουλέψετε με τις συνδρομές για χώρους γραφείων. Νοικιάστε χώρο γραφείου με την ημέρα σε μειωμένες τιμές ή επιλέξτε ένα συνδρομητικό πρόγραμμα που θα σας παρέχει πρόσβαση σε ένα γραφείο για πέντε, δέκα ή απεριόριστες ημέρες τον μήνα. Με το εκτενές δίκτυο γραφείων που διατηρούμε σε χιλιάδες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, μπορείτε να βρίσκετε πάντα τον χώρο που χρειάζεστε για να εργαστείτε με τον δικό σας τρόπο.

    * Όλες οι εμφανιζόμενες τιμές ισχύουν κατά τον χρόνο του αιτήματος και βασίζονται σε συμβόλαια 24 μηνών. Οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές και θα διαφέρουν ανάλογα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα επιλέγονται κάθε φορά. Οι τιμές για τους χώρους γραφείου και τους κοινόχρηστους χώρους εργασίας είναι μηνιαίες ανά άτομο και εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα. Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις.